woensdag 2 april 2008

De eerste stapjes in Las Vegas

Goed, aangezien het vrij lastig was om updates te maken, aangezien we veel pokerden en veelal niet op de hotelkamer waren, heb ik maar besloten om alles in een keer te posten.
Voor foto's moet je echter wel nog even geduld hebben.

Na de cashgame in nederland besloten we maar door te trekken, echter trekte ik dat niet en rond 20:00 viel ik in slaap. Toen ik om 3:00 weer wakker werd kreeg ik er echt vet veel zin in en het duurde dan ook niet lang voor de taxi er was.

Eenmaal op schiphol verwisselde ik mijn euro's maar alvast in dollars en voor ik het wist stond ik bij de incheck balie. Echter voor je het vliegtuig instapt krijg je dus nog een kruisverhoor of je terroristische acties van plan bent te doen??? prachtig hahaha. Anyway eenmaal in het vliegtuig, riep ik al dat we een groter vliegtuig nodig hadden en aangezien iedereen engels was in dat vliegtuig ging het ongeveer zo: "WE NEED A BIGGER PLANE!!!!!!!!!" Aangezien ik langs Mark zat (die ook niet al te smal is!

Goed, toen we eenmaal in Chicago waren geland, moesten we dus over stappen, om veilig door de metaal detector te komen moet je zelfs je schoenen uitdoen om erdoorheen te komen.
Natuurlijk vergat ik mijn riem. dus bij mij ging dat ding maarliefst 2x af, en moest ik dus grondig onderzocht worden. (het leek op een verkrachting zonder sex)

Anyway.. Eindelijk in Vegas =)
Het eerste wat je ziet als je het vliegtuig hebt verlaten zijn slotmachines, maar natuurlijk wilde we zo snel mogelijk de koffer en een sigaret =).

Toen we in versneld tempo in de taxi zaten zag ik pas hoe groot en mooi deze stad was. Toen onze taxi chauffeur nog dik om aan aan het rijden was had hij uiteindelijk toch $20 op zijn schermpje staan, wat eigenlijk een $10 ritje zou moeten zijn.

Maargoed.

Toen we eindelijk konden inchecken schrok ik er van hoe mooi onze kamer was. Het was zeer ruim en ik heb nog nooit, zo'n luxe badkamer gezien in een hotel waar ik sliep.
Tijd voor een frisse douche.

Toen we klaar waren met douchen belde Mark Armijn even op of Steve Wong al klaar stond met onze mobieltjes, en dat was natuurlijk zo :)

Nu konden we elkaar dus helemaal suf bellen :) Wat wel fijn was aangezien we met zoveel man waren.

Armijn had ons beloofd het eerste etentje te betalen dus dat smaakte extra goed.

ITS TIME TO GAMBLE

Toen we ineens met 5 man stopte bij ee craps tafel voelde ik al dat ik daar niet aan moest beginnen omdat de swings daar best hoog zijn :)
Dus liep ik uiteindelijk met berbera richting de pokerpit

Het is werkelijk waar een prachtige pokerpit en al snel besluit ik me in te kopen voor een $200 no limit game.
Na een uur spelen verlies ik mijn fishes en besluit dat ik te moe ben om verder te spelen en besluit al snel om te gaan slapen.

Maar vegas zou voor mij hoe dan ook een succes worden.

Fragile