woensdag 2 april 2008

Tournament time

Goed aangezien ik best wel ziek was om die buyin en omdat ik vond dat ik niet goed speelde besloot ik maar om die dag alleen wat toernooitjes te spelen.
Het eerste toernooitje haalde ik de finale tafel om al snel te busten op de 10e positie helaas. Het 2e toernooitje ging echter veel beter en behaalde zelfs een 4e plek die goed was voor $272 en zo had ik mijn verlies van de dag ervoor weer goed gemaakt.

Ow dat was dus verdeeld over 2 dagen die toernooien want tussendoor heb ik ook nog in de flamingo een limit game zitten spelen. (najaa ik kan het niet meer precies navertellen omdat ik geen idee meer heb van de tijd)
De ene dag speel je namelijk 30 uur achter elkaar en de volgende dag 40 dus het is best raar. Voor de volgende keer maak ik dus iedere dag even updates op mijn laptop haha :)

Ik zal dus alleen nog even de merkwaardige dingen typen die ik heb meegemaakt :)