zondag 23 maart 2008

Little Upswing in holland

We zijn nog niet eens vertrokken of het pokervirus is al helemaal ingeslagen. Omdat we het wireless netwerk niet aan konden leggen bij Mark thuis, en daardoor de sunday million niet konden spelen, hebben we maar besloten om naar een homegame te vertrekken elders in het land. 200 euri NL met afwisselend 200PLO.
Na een paar handjes aftasten kreeg ik AA gedeeld en reraise ik iemand zijn raise, hij called en de flop komt 632 offsuit. Ik bet uit en krijg een call en vermoed hier dat hij op zijn minst ook een premium pocketpair heeft. Als op de turn een J valt word ik wel nerveus als hij na mijn check all in gaat, even ben ik bang voor pocket J maar besluit dat ik in deze spot nooit azen kan folden dus call.

Hij showed QQ en ik win de pot als op de river een blank komt. SHIP IT

Ik speel een paar uur super tight en besluit de avond toch met 210 euro winst =)

We hebben maar besloten om deze nacht even door te trekken zodat we netjes om 6:00PM kunnen gaan slapen, en er netjes om 3:00AM op kunnen staan en alles nog in orde kunnen maken. Tot die tijd spelen we 4handed sng's voor 5 euro =)

Als dit verhaal al wazig over komt dan komt het omdat ik alweer best lang wakker ben =)
Gelukkig verveeld poker NOOIT

Nu beloof ik dat mijn volgende post vanuit vegas komt. Totdan.

Walter.